Regulamin

/
Regulamin

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i są cenami BRUTTO (zawierają podatek od towarów i usług VAT).
Nasza oferta obejmuje TYLKO TOWARY NOWE objęte pełną gwarancją producentów.

1. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Prosimy o uwagi odnośnie naszej oferty, przepraszamy z góry za możliwość niepełnej informacji o towarach. Na wszystkie zapytania natychmiast będziemy starać się uzupełnić informacje na naszej stronie lub wyślemy je mailem.

Zgodnie z naszą dewizą staramy się zaoferować TOWARY WYSOKIEJ JAKOŚCI ZA PRZYSTĘPNĄ CENĘ.

2.Koszyk i zamówienia:
Przy każdym produkcie znajduje się przycisk „DO KOSZYKA”. Należy kliknąć na to pole, aby dany produkt znalazł się w koszyku z zakupami. Zawartość koszyka można zobaczyć za każdym razem, gdy wkłada się do niego kolejny produkt lub po kliknięciu na ikonę „KOSZYK”. Dzięki temu można kontrolować swoje zakupy. W każdej chwili można zmienić ilość zamawianych produktów lub zrezygnować z nich całkowicie. Aby zrealizować swoje zamówienie, wystarczy kliknąć na „ZAMÓW PROD……” oraz po dokonaniu wyboru sposobu zapłaty i dostawy należy kliknąć na „POTWIERDŹ…. „. W ciągu kilku minut Kupujący otrzyma e-mail z listą zakupionych towarów oraz link z adresem gdzie można śledzić stan realizacji zamówienia. UWAGA! Jeżeli w otrzymanym e-mailu znajduje się jakikolwiek błąd związany z ilością zamawianego towaru bądź danymi adresowymi prosimy o niezwłoczną informację na adres e-mail: metris@metris.pl, lub telefonicznie
( tel. +48 501-457-442 czynny codziennie w godzinach od 8.00 do 21.00 )

3. Przyjmowanie zamówień:
Zamówienia są przyjmowane poprzez stronę internetową www.metris.pl, lub pocztą na adres: metris@metris.pl Zawsze można uzgodnić szczegóły zamówienia telefonicznie tel. 501-457-442 czynny codziennie do godziny 21.
Przez realizację zamówienia rozumie się przekazanie przesyłki z zamówionym towarem firmie spedycyjnej.
Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu. Otrzymanie e-maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia nie jest jednoznaczne z wysłaniem paczki.
Czas realizacji jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości.

Większość zamówień jesteśmy w stanie zrealizować w ciągu 24 godzin od chwili otrzymania wpłaty na konto. Każdorazowo po otrzymaniu zamówienia WYSYŁAMY INFORMACJĘ O SPODZIEWANYM CZASIE REALIZACJI. Prosimy o dokonywanie przelewów dopiero po otrzymaniu informacji o spodziewanym czasie dostawy.
Na Państwa zapytanie wysyłamy również informację o koszcie dodatkowych opcji wykonania mierników, dodatkowego wyposażenia, dodatkowych certyfikatów itp. (o ile takie występują a ich cena nie jest włączona w wyposażenie standardowe).

4. Faktura VAT:
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy zamawiane przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
W przypadku wybrania płatności PRZEDPŁATA, do klienta wysyłana jest informacja z podanem kontem bankowym, na które należy dokonać płatność.

5. Zmiany w zamówieniu:
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać złożone zamówienie do momentu wystawienia faktury telefonicznie lub e-mailem : tel. +48 501-457-442 lub e-mail: metris@metris.pl

6. Ceny:
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i sa cenami BRUTTO (zawierają podatek od towarów i usług VAT). Cena podana przy każdym towarze jest wyłącznie informacją handlową i nie jest ofertą w myśl art. 66, par 1 Kodeksu Cywilnego. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie, możliwości wystąpienia błędnych cen , wprowadzania nowych towarów do sklepu internetowego, usuwania towarów ze sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Informacja o różnicy w cenie pomiędzy ceną w sklepie a ceną w bazie sprzedaży, w przypadku jej wystąpienia, będzie przekazana zamawiającemu do akceptacji przed realizacją zamówienia.

7. Przesyłki:
Realizujemy kurierem z opłatą ryczałtową w wysokości 25 zł brutto za przesyłkę przy dokonywanej przedpłacie albo opłata w wysokości 49 zł brutto dla przesyłek za pobraniem.
UWAGA: Koszty dostawy dotyczą tylko wysyłek krajowych /teren RP/ – koszty przesyłek za granicę są kalkulowane indywidualnie, prosimy o zapytania z okresleniem kraju dostawy oraz środka transportu.

8. Rękojmia:
1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

  1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
    Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
  2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
    Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

10. Gwarancja:
Sprzedajemy TYLKO towary NOWE i nieużywane. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

11. Ochrona danych osobowych:
Dane osobowe będą przetwarzane przez sklep METRIS z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. Dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim. Nie będą one również wykorzystywane do wysłania jakichkolwiek materiałów reklamowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, klientowi przysługuje prawo do ich wglądu, jak również możliwość ich poprawiania i usuwania.

 

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o prawach konsumenta.

Wróć na stronę główną
Twój koszyk

Brak produktów w koszyku.